Spletni katalog članov OZS – Moj Obrtnik, je od 9. septembra dalje dostopen slovenski in svetovni javnosti. V njem so predstavljeni vsi slovenski obrtniki in podjetniki z osnovnimi informacijami in interaktivnim zemljevidom, kje se nahajajo. Obrtniki lahko svojo predstavitev brezplačno tudi sami dopolnjujejo z dodatnimi poslovalnicami, s krajšim opisom dejavnosti, ponudbo izdelkov in storitev ter slikovnim gradivom. V povezavi s katalogom članov je OZS razvila tudi mobilno aplikacijo, torej uporabo kataloga na mobilnih »pametnih« telefonih. To je za širšo javnost pomembna novost, saj bodo lahko s pomočjo spletnega kataloga ali s pomočjo telefona našli obrtnike in podjetnike iz Obrtnega registra na enostaven in hiter način. Bistvo mobilne aplikacije je namreč lokacijska vezanost, kar pomeni, da uporabnik ob iskanju ponudnika določenega izdelka ali storitve, dobi rezultate svojega iskanja razvrščene glede na oddaljenost od svoje trenutne lokacije. Poleg tega lahko neposredno iz aplikacije tudi kliče.
Podpredsednik OZS in predsednik Upravnega odbora OZS Štefan Grosar je na predstavitvi spletnega kataloga članov OZS ter 1. Virtualnega obrtnega sejma dejal, »da je novi portal OZS drevo, ki raste in v resnici ne vemo, kaj vse se bo še razvilo na tem področju. Nova tehnologija nam daje veliko možnosti in veseli me, da smo stopili korak naprej in za naše člane začeli uporabljati del teh novosti.«
Virtualni obrtni sejem (VOS) obrtnikom in podjetnikom omogoča, da se lahko predstavijo večji in geografsko neomejeni skupini. Obiskovalci si lahko ogledujejo in prenašajo elektronske vsebine, kjerkoli in kadarkoli, vsem skupaj pa bo VOS omogočil prihranek denarja in časa. Obiskovalec Virtualnega obrtnega sejma se lahko sprehodi med stojnicami, pregleduje gradivo razstavljavcev, video predstavitve, z njimi lahko klepeta in shrani zanimive vsebine v svoj e-kovček. Pridruži se lahko pogovoru na okrogli mizi in preizkusi orodja za mreženje, kot je klepetalnica. Prednost virtualnega dogodka je do 90-odstoten prihranek sredstev v primerjavi z organizacijo običajnega dogodka. Na ta način bo OZS v času večjih sejmov svojim članom in obiskovalcem ponudila dodatno izkušnjo, ki omogoča obisk potencialnim obiskovalcem, ki se zaradi različnih razlogov fizičnega dogodka sicer ne bi udeležili.